Drága kedves földi testvéreim az Úr Jézus Krisztusban!
Ima.- A földi lét teli s tele van megpróbáltatásokkal.- „Aki utánam akar jönni…”.- A tudatos keresztvállalás értéke.- Az ember a múlandóban szerezhet Örök Életet.- Isten letöröl minden könnyet.- Az embernek ahhoz, hogy tovább haladjon le kell győznie önmagában a sátáni elvet.- Csak a földön és a hozzá hasonló világokon van szenvedés.- Isten segítséget nyújt a küzdelmekben és a szenvedések elviselésében.- „Hat napon át dolgozz”.- „Akik Istent szeretik…”.- A bűnbánat szükségessége.- A bűnbocsánat lényege.- Kiben nagy a szeretet?.- A kegyelem visszavonatik.- „És feltűnik az emberfiának jele az égen”.- „Zsinagógák és helytartók elé hurcolnak titeket”.- Mária szerepe az utolsó időkre vonatkozóan.- Szellem Erő Anyag.- Péter munkája és szerepe az utolsó időkben.- Az egyház kincstárnoka.- Misszionáriusnő munkájának hatása az utolsó időkre.- „Illés” megjelenésének pozitív hatása az utolsó időkben.-

Mindenható, jóságos és kegyelmes Atyám!
A mélyből kiáltok Hozzád irgalomért könyörögve, hogy szándd meg és irgalmazz földi gyermekeidnek itt az utolsó időben is, amikor lassan lejár a kegyelmi idő, hogy mindazok közül, akiket meghívtál az üdvösségre, senki se vesszen el, hanem mindenki üdvzülhessen, mielőtt még be nem zárulnak a Mennyek kapui. Tisztítsd meg a meghívott gyerekeidet a bűnbocsánat kegyelme révén, majd emeld fel őket Magadhoz és ne engedd visszaesni a bűnbe, a kárhozatba, hanem vezesd el őket az üdvösségre. Neked hatalmad van erre Atyám, mert Te Ura vagy a léleknek és az Életnek. Ne engedd őket kiesni a kegyelem berkeiből, de ha ki is esnek egy rövid időre és a természettörvény hatása alá kerülnek, akkor se ródd fel nekik, hanem szereteteddel emeld ki őket mély állapotukból, bocsásd meg bukásukat és vezesd őket az üdvösség útján előre a Te Országod felé, hogy mint érett búzakalászok ők is begyűjtethessenek a mennyei csűrökbe.
Amen
*
A földi lét teli s tele van megpróbáltatásokkal, fájdalmakkal és gyötrelmekkel. Sokkal több a fájdalom, mint az öröm és a boldogság. Sok esetben csak azért és akkor adatik öröm és boldogság, amikor az ember még nem szórta szét a születéskor kapott lelki vagyonát, valamint azért, hogy ne csüggedjen el, hanem vinni tudja a vállára rakott keresztet, mert ha félúton ledobja és nem ér fel a Golgotára, akkor nem tudja elérni azt a tisztulást, amelyet Isten kitűzött az ő számára. Ezért mondja az Úr: „Aki utánam akar jönni, tagadja meg magát, naponként vegye fel az ő keresztjét és úgy kövessen”. Minél tudatosabb a kereszthordozás, a keresztvállalás, annál könnyebbnek bizonyul és annál többre, messzebbre jut vele az ember. Mert ugyanis úgy van megalkotva a fejlődés törvénye, hogy a múlandóban lehet kiépíteni Örök Életet. Ez azért jó, mert minden elmúlik, így elmúlik a fájdalom és a szenvedés is, ami a földi létben éri az embert. Amikor már valamennyire is megtisztult egy lélek, Isten letöröl a szeméről minden könnyet és elfeledtet minden szenvedést, mert a fájdalomnak még az emléke is negatív befolyásolhatja a továbbfejlődést. A szenvedés, fájdalom és gyötrelem, mint tisztító és nevelő eszköz csak itt a földön van, vagyis azokon a világokon, amelyekben van ellentét, ellentétes törekvés és tevékenység. Amikor már olyannyira feltisztult egy szellem, hogy levetkőzte a benne rejlő ellentétes érzést és törekvést, vagyis a dacot, akkor kinőtte a benne rejlő ellentétek világát és egy magasabb világba vonzatik, ahol már nincsenek jelen ezek a hajlamok, amelyek előidézték az addigi megpróbáltatásokat. Akkor már nem szívesen emlékszik vissza a szellem a földi életre és az azzal járó megpróbáltatásokra sem, hanem mint megtisztult szellem halad tovább a fejlődés útján az elvesztett paradicsom felé. Azért nehéz a földön a fejlődés, mert a föld az ellentétek világa. Az embernek le kell győznie önmagában a sátáni elvet, vagyis az ellenszegülést ahhoz, hogy fejlődni tudjon. Igen nehéz feladat ez testvéreim, de nem lehetetlen, mert Isteni segítség van hozzá fenntartva. Az embernek először is akarnia kell és kérnie a segítséget, az irányítást, minek hatására megadatik minden amire szüksége van a tisztuláshoz és fejlődéshez.

Azért említem külön a kettőt, mert amíg az ember meg nem tisztul a törvénytelenségektől, a törvénytelen érzésektől, gondolatoktól és cselekedetektől, addig képtelen tovább fejlődni. Ehhez a tisztuláshoz nagyban hozzásegít a szenvedés. Az ember ugyanis amikor szenved az első feladata az, hogy megtalálja a szenvedésének gyökerét és kiküszöbölje azt. Ez persze nem megy egyből és egykönnyen, ugyanis életek múlnak el, míg az emberből kikopik egy-egy hajlam, de ha tudatosan küzd az ember a hajlamai ellen, akkor talán könnyebben megy. Erre a szenvedés egy igen jó eszköz, mert a helyes útra tereli az embert. Tehát nem büntetés, hanem nevelő és javulást felgyorsító eszköz, mindannak ellenére, hogy az ember maga termelte ki magának a szenvedtető fluidokat. Időnként azonban pihenő állapotot kap az ember, amely állapot olyan mint a sivatagban az oázis, csak sajnos nagyon sok esetben ezt az állapotot nem a szenvedésektől való megpihenésre és erőgyűjtésre használja ki az ember, hanem újabb szenvedések kitermelésére és erőpazarlásra. „Hat napon át dolgozz, a hetedik napon pihenj!” Abban az esetben tehát, ha az ember a hat testetöltést viszonylag hűségesen élte le, a hetedik testetöltése egy pihenő testetöltés kell hogy legyen. Minden hetedik testetöltés tehát egy pihenő testetöltés a törvény szerint. Az ember életében vannak hitpróbáló, de pihenő időszakok is, mert ha nem kapna pihenő állapotot az ember, akkor megcsömörlene a sok szenvedéstől és elveszítené a hitét, ami viszont nem cél. Amikor azonban a szenvedés elérte az Isten által elrendelt célját, azonnal megszűnik és a lélek felszabadul a terhek alól, fellélegzik és lép egyet előre a fejlődés útján a következő állomásra, ahol megpihenhet. A pihenő után a következő állomáson viszont egy újabb próba várja, amit ha kiáll, már nem szenved annyit, csak ha elbukik. Minél több fájdalmat el tud viselni az ember zokszó nélkül, annál nagyobb mértékű a tisztulása, főként akkor, ha valamennyire is szereti Istent, mert: „Akik Istent szeretik, azoknak minden a javukra szolgál”. Akik Őt mindenekfelett szeretni tudják, azok már valamennyire is megtisztultak az ellentétes élet, illetve a halált okozó sátáni elvtől és belekapcsolódtak abba a hatalmas erő áramba, amit úgy hívnak, hogy Élet. De ezt ki kell munkálni még a földön, hisz azért van az ember a földre küldve, hogy legyőzze önmagában a földi dolgokat és mennyeieket építsen ki. Ameddig az ember földi dolgokért küzd, harcol és az égieket mellőzi, addig még a földé, de amikor már az erényeket igyekszik kiépíteni, akkor viszont kezd a mennyei állapotokhoz tartozni. Ezeknek az állapotoknak az eléréséhez nagy segítségetekre volt és van az Úr, Aki tömérdek mennyiségű negatív erőt vett magára és megtisztította ezáltal a földet a hatalmas visszahúzó erőktől, megkönnyítve ezáltal az előrehaladást. Sőt mi több bűnbocsánatot hirdetett azoknak, akik megbánva bűneiket, a terheik alól feloldozásért könyörögtek. De kikötötte, mint a feloldozás feltételét: „Menj, de többé ne vétkezzél!” Ha vétkezik az ember, visszaesik ugyanabba a betegséget okozó következménybe, amelyben a szabadulása előtt volt. A visszaesésre viszont az esély igenis megvan, mert a bűnbocsánat révén még nem gyógyult meg teljesen az ember a hajlamaiból. Ahhoz, hogy a kapott állapotot meg tudja tartani, meg kell vívnia önmagával a harcot. Mivel Istennek nem célja a gyermekeinek a szenvedtetése, ezért a bűnbánatot igyekszik benne kimunkálni és miután szabadulást nyert a lélek olyan feladatokkal bízza meg az Úr, hogy a szenvedést okozó hajlamaitól megszabaduljon és erények épüljenek ki a lelkében. Ha meg viszont szüksége van még a léleknek a további szenvedésre, akkor a bűnbocsánat révén haladékot kap a lélek, mire olyannyira megerősödik, hogy zokszó nélkül, Istenbe vetett hittel tudja vállalni a vállára rakott keresztet. De ez a kereszt már nem nyomja és nem sebzi ki olyannyira a vállát, mintha a bűnbocsánat előtt kapta volna. Ekkor is érvényes az, hogy nem kell elszenvedni az összes negatív erőt, hanem amint a szenvedés meghozza a várt eredményt, további feloldozásban részesül a lélek. Amikor az ember eljutott a kellő alázatra és bele tudott kapcsolódni az isteni erőáramba, akkor feloldoztatik a szenvedéseket előidéző erőktől.

A magasabb szellemvilág nem csak abban segít, hogy sugall és útirányt mutat, hanem erőt is ad a szenvedéshez olyannyira, hogy a szenvedés örömmé válhat, sőt ha testben van egy missziós szellem, az Isten és az ember iránti szeretetből magára vállalja mások szenvedéseit. Ez is a bűnbocsánat egy részét képezi. De ehhez már egy valóban megalapozott és hatalmas, Istenben élő és Istenből táplálkozó szeretetre van szükség. Az Ilyen szenvedéssel hatalmas lelki vagyont lehet szerezni. Megkérdezi az Úr az Őt követők től, hogy kiben nagyobb a szeretet? És meg is adja a választ, hogy abban aki életét adja barátaiért. Életet áldozni azonban nem csak a máglya tüzén elégve lehet, hanem egy életen keresztül a szeretet oltárán hamvadni el, ami sok esetben többet hoz mindkét léleknek: annak is aki áldoz és annak is, akiért áldoznak. Mindez attól függ, hogy milyen áldozatra van szükség.
Nagyon sok csodás gyógyulás történt már az elmúlt több mint kétezer év alatt, a testetöltött missziós szellemek és áldozati lelkek szenvedései révén. De mindezen lehetőségektől elesnek azok, akik nem hisznek a testbe öltözött missziós szellemek munkájában, habár náluk is történnek csodás gyógyulások. Az utolsó időkben, ahogyan vonatik vissza a kegyelem, úgy ezzel együtt vonatnak vissza a bűnbocsánat és az abból adódó gyógyulási lehetőség is. Amikor a kegyelem utolsó fluidjai is visszavonatnak, velük együtt a testben lévő kegyelem hordozó missziós szellemek is visszavonatnak. Ez lesz gyakorlatilag az elragadtatás, amikor befejeződik a kegyelmi korszak, amelyet Krisztus az ő kereszthalálával nyitott meg. „És akkor feltűnik az Emberfiának jele az égen és sír a föld minden nemzetsége.” Ezáltal a föld visszaesik a Jézus születését megelőző állapotba, a természettörvény hatalmas, mindent felőrlő erejébe, hogy akik a kegyelmi időben nem tudtak megtisztulni és nem ragadtattak el, azok megtisztuljanak a törvény szigora által és így minél többen elérjék az üdvözültek szintjét. Ekkor lép életbe: „Zsinagógák és helytartók elé hurcolnak titeket az én nevemért”. De hogyan jönnek ide a „zsinagógák”? Azáltal, hogy a föld visszaesik a Krisztus előtti állapotokba, az ortodox vallások lépnek hatalomra, akik üldözni fogják a földön még itt maradt keresztényeket, ugyanis az alacsonyabb mindig is üldözi a magasabb igazságot, míg a magasabb mindig is szenvedett az alacsonyabb szinten lévőktől, ami az egyiknek szabadulást és megtérést, míg a másiknak fejlődést és lelki vagyongyarapodást hozott. Habár azok, akik itt a végidőkben arra vannak rendelve, hogy kínozzák a kresztényeket, el fognak kárhozni, mert már nem lesz megtérési lehetőségük. Jézus idejében még az áruló sem kárhozott el, hanem ezer év nemezis után testet ölthetett, minek következtében lehetőséget kapott arra, hogy megbánva bűneit, felismerje hajlamait és levetkőzze azokat, hogy bejuthasson az Isten Országába.

Azért hát igyekezzetek gyermekeim annyira megtisztulni, hogy amikor az Úr szétküldi angyalait, akik összegyűjtik az övéit, ti is az övéi közé tartozhassatok, mert utána már nagyon szörnyű világ jön el. „Ha a választottakért meg nem rövidülnek ama napok, akkor senki sem menekül meg.” De Máriának hála, meg fognak rövidülni „ama napok”. Mária azzal, hogy kikönyörögte az Atyától azt, hogy Jézus ne három és fél napig legyen a halál birodalmában, így harmadnapra már feltámadt. Ezzel kieszközölte azt is, hogy a földre váró három és fél évnyi halálos állapot jóval előbb, azaz „harmadnapra” befejeződjön. Sajnos azonban, hogy még a mai világban is tömegével vannak olyanok, akik nem fogadják el Máriát és az ő munkájának eredményét, ezért az ilyen hozzállású lelkek az Általa kiesdekelt kincstől esnek el. Ő az aki összegyűjti az imákat és viszi Jézus, vagyis a kegyelem trónja el. Általa nyert duális kiegyenlítődést a föld. Hitével hidat képezett az Ó- és az Újszövetség, vagyis keresztelő János és Jézus halála közötti időszakban, hogy meg ne szűnjön az üdvtörténet folytonossága. Ő vezette a földet 2000 éven keresztül egészen a III. kijelentésig, és azon túl, mely kijelentések vezéralakja lett. A föld Ő általa kapta a legnagyobb kijelentést, amely kijelentés a legnagyobb szellemi világosságot hozta a földre, amely világosság abban az arányban manifesztálódik, amilyen arányban követőkre talál. Ez a Szellem Erő Anyag.
Aki szintén részt vett a Szellem Erő Anyag írásában Péter apostol. Mint azt tudjátok, Péternek három testetöltése volt. A második testetöltésnél került Jézus mellé egy előre meghatározott akarat szerint, akire Jézus építette az ő egyházát, hatalmas gyülekezetét. Így már mint Simon, a legalkalmasabb volt arra, hogy meghallja az Úr Szentlelkének a hangját. Ezért lett a neve Simon, azaz aki hall. És mint a legtökéletesebb halló és látó médium volt, aki meghallotta az Atya kinyilatkoztatását Jézusról. Jézus valóban őrá építette fel azt a közösséget, amelyen a pokol kapui nem vehettek erőt, mert oda nem lehetett bevinni semmit a pokol elemeiből, a világból, tehát nem lehetett semmi kapcsolódási lehetősége a pokol erőinek. Aki viszont ezt megpróbálta megtenni, halál fia lett. Tehát csakis teljesen lemeztelenedve a világtól és a világi vágyaktól, erős hittel és elhivatottsággal lehetett belépni Péter közösségébe. Péter már még testben hatalmas munkása lett az Úr igazságainak a terjesztésében. Amikor az Úr felemelkedett a fényhazába,Péter( és a többiek) megértette azt, hogy a világot immár az Úr II. eljövetelére kell felkészíteni azáltal, ahogyan az Úr átadta neki a megkötözés és feloldozás törvényének erejét és hatalmát, amelyet maga az Úr hozott le az Atyától. Több mint harminc évig, kilencvenkikelc éves koráig fáradhatatlan munkása volt az Úrnak, mint a hit apostola, akinek mégis mindenkinél jobban kellett szeretnie az Urat ahhoz, hogy be tudja tölteni hivatását. Kilencvenkilenc éves korában vérkeresztségben részesült és az Úr iránti szeretetből engedte magát keresztre feszíteni. De nem csak testben, hanem szellemi állapotban is dolgozott az ő, illetve az Úr anyaszentegyházán. Majd ahhoz, hogy semekkora folt ne maradjon a lelki világán, Xavéri Ferencként elment Indiába, hogy helyreállítsa az eltévedt Buddha-követőket. Nagyon sok Buddhistát megkeresztelt és ezáltal a krisztusi útra léptetett rá. Ekkor is mártírhalált halt, az életével téve tanúbizonyságot Jézus szeretete mellett.

A két mártír halállal és azzal a temérdek munkával, amelyet az Úr szőlőjében végzett, Máriával azonos, harmonikus szintet ért el Péter apostol. Így ő a második személy, aki Buddhaként a Szellem Erő Anyag megírásánál jelen volt. De az ő munkája ezzel nem ért véget. A szellemvilágban „Péter” továbbra is építi az Úr anyaszentegyházát, pontosabban vezeti be az arra érett szellemeket a föld feletti szférákba. Ehhez azonban ő maga is megadja a megfelelő útirányt. Míg a Szellem Erő Anyag a világok lebukását taglalja, addig a N.Sz. által írt „Kegyelem törvényvilága” c könyvben a visszafelé utat mutatja meg. Elmondása szerint ez a könyv az ő „Szellem Erő Anyag”-ja. Tanításaiban természetesen aprópénzre váltja az Úr tanait, mint olyan valaki, aki mindvégig mellette volt és talán a legmélyebben vésődtek bele a lelkébe az Úr igazságai. Ezért Névtelen Szellemként megjelent a magyar nép körében és a fejlődéshez a leglényegretörőbb tanításokkal munkálkodik azon, hogy minél több, az Úr által az üdvösségre meghívott lélek lehessen tagja az Úr egyházának. Jelenleg is egy, az Úr által kiválasztott szellemsereg vezetőjeként tevékenykedik az emberiség üdvösségén és a föld átalakulásán.
A harmadik személy, aki a legmagasabb műnek a lesugallásán, mint Adelma szellemi vezetőjeként tevékenykedett, az ötödik században az egyház kincstárnoka volt, aki azt mondta, hogy az egyház kincse az nem az Úr nevében felhalmozott vagyon, hanem az egyház szegényei, koldusai és a szükséget szenvedői. Ez okból az egyházi vagyont szétosztotta a szegények között. Ezért elevenen nyárson megsütötték, Így lett az Úr szolgája és annak a szintnek a megvalósítója, amely szint a többször említett könyv megírásához szükségeltetett. Ezzel a könyvvel a föld nem csak tudást, hanem hatalmas kegyelmet is kapott Isten részéről, amelyet nem tud kihasználni olyan mértékben, mint amilyen mértékben kellene és amilyen mértékben adatott. De aki bele tud kapcsolódni a kegyelmekbe, nagyot léphet előre a fejlődés útján, mert hatalmas erőket tartalmaz, amelyekre itt az utolsó időkben nagyon nagy szükség van.
Az utolsó időkre vonatkozóan Mária után, a jelen időtökben élt misszionáriusnő a munkájával nagyban a pozitív irányba befolyásolta az utolsó idők eseményeit, aki Indiában szolgált a leprások és az élet perifériájára kiszorult nyomornegyedekben. Elmondása szerint az ő munkájának eredményeként a Jelenések könyvében leírt lovasok közül bizonyos lovasok nem fognak megjelenni és végig vágtatni a földön, vagyis bizonyos csapások elmaradnak. Tehát az áldozatkész szeretet váltja meg a világot.
A másik ilyen hatalmas áldozathozatalt felvállaló egyén „Illés próféta” volt, aki szeretet-áldozatával szintén nagyban hozzájárult az utolsó idők szigorának enyhítéséhez. Őt Malakiás prófétán keresztül ezekre az időkre megígérte az Úr: „Elküldöm nektek Illés prófétát, mielőtt eljön az Úrnak nagy és félelmetes napja, hogy az atyák szívét a fiakéhoz, a fiak szívét az atyák szívéhez fordítsa, nehogy elmenjek és átokkal sújtsam a földet.” Jézus Keresztelő Jánosra mutat rá, mint Illésre, aki eljövendő vala, de ebben az esetben mégis az utolsó időkre vonatkozóan szól a prófécia Illést illetően, mert maga Jézus jövendöli meg ezekre az időkre azt, hogy a gyermekek szüleik ellen fordulnak. Ennek a negatív és szenvedést eredményező jelenségnek az enyhítésére küldte el az Úr „Illés prófétát”, akinek tizenöt milliónál is több gyógyítási esete volt. Jézusnak azon kijelentése, miszerint a gyermekek szüleik ellen fordulnak, arra is értendő, hogy a teremtmények Isten ellen fordulnak, ami az utolsó időkre nagyon is jellemző. „Illés próféta” az ő munkássága révén nagyon sokat tett annak érdekében, hogy az Isten és az ő akarata ellen forduló gyermekek visszaforduljanak az Atya felé és kövessék az Ő akaratát. Az ellenszegülésből való kiemelése az embereknek nagy negatív erőket szabadított fel mintegy tizenöt millió ember esetében, minek következtében szintén enyhülni látszanak az apokaliptikus események az utolsó időkben.
Úr kegyelme legyen veletek testvéreim!
A lelkem lángban ég Krisztusért!
„Kőszikla” közösség
🔺
Ada, 2025. III. 02.